Sister Kızlar bende yaklaşık 1 Yıldır rahimden gaz çıkma sıkıntısı var aranızda böyle olan varmı? Ne yapmalıyım?
Mororkide Sister dogumdan sonra oluyo genelde bu sorun care bulamamıstım ben kendılıgınden gecmıstı asırı rahatsız edıcı bır durum gercekten ılıskı sırasında ozellıkle
Eylulikraninannesi Canım bunun için instada drgokcenerdoganin yazısı var görmüştüm. Okunistersen tam hatırlamıyorum şuan 😊