Ozg3457 İlk hftalarda bende heyecandan duramıyordum sürekli görmek istiyordum iyi mi bilmek istiyordum. Doktoruma söyledim 3 haftalık kontrollerim vardı daha erken görüşemez miyiz dedim. O da sık ultrason bebeğe zararlı. Şu anda baktıgmız süre bile cok önemli dedi. Bebeklerin yüzünde kalıcı kırmızı lekeler falan bırakıyormuş. Bence doktoruna güven çok da zorlama. Hepimizz öyleydik ama hamilelik demek sabır demek.