Kelebeksu Kızlar tansiyonum 10 a 7 çıktı nabzım 100 kalp çarpıntım gibi var 30 haftalığım sizce normalmi
Smyrsrht Ben 12 haftalık hamileyim bazen sabahtan akşama kadar çarpıntım oluyor sağlık ocağına gittim tansiyonun düşüyor ondandır dediler