Kızlar merhaba. Yine bir soruyla geldim size. 17. Haftadayim. Ancak şöyle bir durum var kafama çok takiliyor evet daha erken ama şimdiden boyleyse ilerledikce ne olur diye dusunuyorum. Ben 1 bucuk sene once merdivenden fena dustum. Kuyruk sokumu zedelenmesi yasadim. 2 aya yakın oturamadim egilemedim hatta yatamadim. 1 senede ancak gecti. Simdi hamileyim. Baslarda olmuyordu. Normal bu alttan vuran 12 . Hafta agrilari var ya onlari yasiyordum. Sukur onlar gecti. Son 2 haftadir belim oyle kotu ki sanki yeni merdivenden dusmusumde orasi gene aciyor. Esimin destegiyle dogruluyorum oturdugum vs yattigim yerden bildiginiz keskin bir agri giriyor. Bunu doktoruma bildirdim dogumumu etkilermi Allah izin verirse normal dusunuyorum dedim. Oda bana dogum haftalarina girdigimizde kuyruk sokumumun kivrik mi yoksa olmasi gerektigi gibi mi ona bakar yine bir konusma yapar ve dogumu planlariz dedi. Suan o agrilari yasaman normal cunku bebek buyuyup agirlastikca oraya baski artiyor sende normal agriyi o kuyruk sokumu zedelenmesiyle birlikte yasiyorsun dedi. Benim de sorum şu, benim gibi boyle yada benzer birşey yaşayip normal dogum yapan var mi? Biliyorum cok erken konuşmak için ama anneyiz aklima takiliyor. Uzun oldu kusura bakmayin simdiden teşekkür ederim. 😊