Elif1ekim GamzeIkay oynamaz doktor bebegin hareketlerini 16. Cı haftada damar atması 20 de hafif kıpırdanma tam olarak 24 de sonra hissedersin dedi diğerleri bağırsak hareketleriymiş ayrıca çok heveslenmiştim şimdi tekmeleriyedikçe canım acıyor
Cananhafsa GamzeIkay ben 18 haftalık hamileyim ama malesef henüz hissedemedim doktorum 20 li haftaları beklememi söyledi bakalım
GamzeIkay Kivanclimerve yok bisi hissetmiyorum o yüzden sordum ama daha önce damar atar gibi atıyordu acaba stresten mi oldu
Kivanclimerve GamzeIkay Benim ikinci gebeligim mesela ilkindede ikincidede 17.haftada cok az hissetmeye baslamistim ama burda oyle yazilar okudumki neredeyse 10.haftada hissedenler var
Merve_Altuner GamzeIkay bnde senn gibiydim canm atar damar gibi elimi karnıma kıyduğumda bide gaz vardı bnde bebk zannediyordum ama değiilmiş gel gör ki 22 haftalık oldum 21. Haftada hissetmeye başladım miniğimi. 🤷
GamzeIkay Retina maşallah 12 haftasında doktor bile yerinde durmuyor dedi bende mesela arada bir ufak da olsa karnımı dinler bisiler hissederdim ama şuan 3 4 gündür hissetmiyorum ve bugün çok küstüm baş dönmem aşırı oldu bi an ölecem sandim
Retina GamzeIkay geçmiş olsun.ama hareketli bile olsa çok ufak hissetmek çok zor.100-150 grm bişeydir nasıl hissetceksiniz ki.
Nevrik GamzeIkay Öncelikle tebrikler. Sağlıkla kucağınıza alın inşaallah. Ben 14. Haftadayım. Ultrasonda kıpır kıpır görünüyor. Bazen karnım seyiriryormuş gibi hissediyorum ama genelde 20. Haftada hissedilir diyolar. Sanırım hissetmek istediğim için bana öyle geliyor ☺☺
Demir Ben 13. Haftanın sonlarına doğru hissetmeye başlamıştım🤗Gayet mümkün,doktolarda nadirende olsa hissedilebilceğini söylüyor.
Demir GamzeIkay Aynen öyle o haftalarda seyirme gibi oluyor ama gün geçtikçe daha netleşiyor kelebek çırpması gibi oluyor.Bebek kilo aldıkça hareketleri belirginleşiyor🙂
GamzeIkay Elif1ekim evet bende damar atar gibi hissediyordum ama ksc gündür hissetmiyorum o yüzden di bu sorum inşallah kötü bir şey yoktur 😔