7+1 gunluguz bebegimle az önce doktordan geldim kesemız büyümüş normal.bebegimde var ama biraz küçük ve kalp atışı göbekten duyulmadı alttan bakalım dedi doktorum bemde baktırmak istemedim biraz korkuyorum başka bi gün gelip baksak dedim alttan bakmamız lazım dedi ve ben stres yaptım herşey normal dedi kalp atışını duyarmiyim sizce?