Hazalozan Merhaba ankara şehir hastanesine ocak sonunda eşli eğitim için basvurduk ama numaramı alıp mart grubuna yazalım şubatta yer yok suan dediler.. giden arkadaslar ne zaman arıyolar yada ben mi tekrar gidip sormalıyım bilgi verirlerse sevinirim 😊
Meriwa Hazalozan Hazalozan gidip geldikçe sorun bence sizin eşli ya farklı bi grup olabilir ben 5 mart da başlıyorum 9:30 da daha önce benimde numaramı aldılar ama aramadılar takip edin
Zhray Hazalozan Ben etlik zübeydr hanım hast. Gitmiştim 20. Hafta itibari ile baslatiyolardi. Beni kasım ayına yazmışlardı o zaman geldiğinde de aradılar kaç haftalık oldunuz şu tarihte başlıyor gebe okulumuz katılım sağlayacakmısınız diye. Ama şehir hastanesi bu kadar ilgili takiplimidir bilemem ama ben aranmıştım.
Hazalozan Meriwa ya benm takibim orda değil ama sizin ki eşli mi bide tarihi ne zaman verdiler size ne zaman basvurdunuz
Meriwa Hazalozan gebe okununun numarası int de yazıyor arayın isterseniz bende 2 ay oldu arıycaz dedi gecenlerde gittim sonra mart diye yazdı ben yanlız gidicem
Hazalozan Zhray sanmıyorum zaten bide o bölümdeki asıl ebe yoktu bi kagıda numaramı yazdılar arıcaz dediler yok kmse ortada 🙄
Meriwa Zhray şehir hast ister 1 aylık olun hemen başlatıyo yani ben nolur nolmaz diye beklemiştim belli haftaya göre almıyor yani
Zhray Meriwa o yüzden orda yoğunluk oluyor demek ki. Benim gittiğim yerde haftasına göre alındığı için fazla yoğunluk olmuyor ve her gebeyle tek tek ilgilenip bilgilendiriyorlardı.
Meriwa Zhray sanırım insanların müsaitlik durumuna göre ayarlıyorlar ev de olanlar erken gidiyo doğun iznine ayrılanlar sonra gidiyo aslında daha iyi bişey mart da alırsa bizim gruba görüşürüz 😊