Kızlar 31 haftalık hamileyim demiştim şimdi göbek deliğimin bi noktasında acı var diye doktora geldim alttan bakmak istedi bende kendi doktorum değil başka yerimde acı yok diye baktırmadım bana dediği laf kalp atışına bakarım o zaman belki doğum başlamış rahim açılmış olabilir göbek deliği acıması var diye doğum olur mu