Ebrutug Haftama girdim bebeğin kilosu 4.100 gr bana çok fazla geldi daha doğumun ne zaman olacağı belli değil Normal doğum mümkün mü acaba başına gelen var mı???
1dem Ebrutug bu kilo da doğuranlar var ama doktorlar kilo çok olunca hemen sezaryen diyorlar canım. Seninki bişey demedi mi
Meryemoz Ebrutug canm ben ikinci bebegimi 4 kg dogurdum ilkine gore zor oldu ama imkansiz degil suanda bu bebegimde kilolu gozukuyor daha fazla almadan gelsin istiyorum ama bir belirtimiz yok henuz🤦🏼♀️
Meryemoz Ebrutug 4 kg olduguna kesin karar verdiklerinde suni sanciyla baslattilar ama dogumumu..daha fazla kilo almasin diye,,dr un bu konuda birsey soylemedimi
Ebrutug 1dem Devlet hastanesine gidiyorum canım bugün kan verdim bi kaç saate alıcam sonuçları şekere bakcaklar. Sorucam bakalım normal olabilir mi diye
1dem Ebrutug benim arkadaş devlette yaptı normal 4 küsür kiloyla hem seninle ilgili hem bebekle ilgili tabiki. Hayırlısı olsun 😍
Ebrutug Az önce sonuçlarımı aldım açlık kan şekeri normal çıktı ama tokluk kan şekerim yüksek çıktı. Doktor da bi araştırma hastanesine git doğumu da orda yap dedi. Canım çok sıkıldı bu konuya bi sorun çıkcak diye çok korkuyorum