Merve_37 Sayın arkadaşlar bulantım çok kasık ağrım çok bitmeyen halsizliğim daha çok 11 haftalık hamileyim
damlanne Merve_37 bende öyleydim agzım kuru hiç bişey yiyemiyordum ne yesem çıkarıyordum konuşmaya mecalim yoktu 4.aya girdim rahatladım şuan 24+1 çok şükür sabret sende rahatlıcaksın canım 🤲
198723 Merve_37 Her dönemi ayrı bir zor hep iyi olurum diye bekledim 33 haftalık olduk bunada şükür herkeste farklı bide