Arkadaşlar 39+3 hamileyim son 2 haftadır 2 cö açılmam var ama bebek yukarıdaymış aşağıya inmemiş bekliyoruz ama bir türlü doğum işareti su gelmesi,nişan vs olmadı 😞 Doktor 40 haftamızın dolduğu gün için yatış verdi 7-8 saat suni sancı vericek eğer doğum gerçekleşmezse sezeryana alacağım dedi 🤧sizce ne yapmalıyım sonuç ne olur bana sezeryan olacakmış gibi geliyor normal doğum gerçekleşir mi acaba 🙄Tecrübeliler rica etsem Yardımcı olabilir mi 😐