Merhaba kızlar,
29+2 günlüğüm haftasonundan beri beneğimin hareketlerini eskiye oranla daha az hissediyorum yani şiddetli hissediyordum resmen ayağını tutuyordum ama şuan hıçkırık gibi seyirme şeklinde hissediyorum.sabahları tekmelerine uyanırdım şimdi kendim uyanıyorum hareketlerini dinlemek için illa elimi koyup sesleniyorum falan bu durum beni endişelendiriyor ama panikte yapmak istemiyorum acaba alanı mı daraldı neden olur bilen var mı? Cuma günü kontrolüm var evham yapıp erken gitmek istemiyorum