Kanatbebe Merhaba 19 haftalık olup, bebeğin başının aşağıda olduğunu öğrenen ve ardından progestan hap kullanan anneler var mı ?
Busimss Kanatbebe benim bebeğim hep yan yatıyor ayakları sol tarafımda kafası sağ tarafımda ultrasonda öyle görüyoruz. Benim daha önceden kaybım olduğu icin sadece önlem amaçlı en başından beri progestan kullanıyorum ama canım.
YagmrK Kanatbebe canım bende 19 dayım ama sürekli değişiyor sanki benimki bi ara baş aşağı idi sonra yan gördük o dönemde ilAç kullanman lazım dememişti bana ama verdiyse önlem amaçlıdır kullanın zararı olmaz
Xanum Kanatbebe 19 haftalik bebek çok sık pozisyon değiştirir.. bir bakarsir kafasi aşağıda 5 dk sonra bakarsin ayaklari aşağıda.. onun icin merak etme
Kanatbebe Busimss bana da risk var demedi ama hafif baş hafif aşağıda dedi canım ilk gebelik olduğundan biraz korktum açıkçası
Kanatbebe YagmrK korktum bir ara kötü durumda olduğunu düşündüğümden benimle aynı durumda olan yada tecrübeli annelerden akıl almak istedim
Busimss Kanatbebe korkma kullan dediyse de kullan inan çok güzel bir ilac hiç bir zararı da yok ben vajinal kullanıyorum.