Kizlar birazdan sezeryana giriyorum 12 13 arasi.. Cok korku ve endise doluyum. Bebegime bisi olcak diye korkuyorum zorunlu sezerysn oldugu icin birde endiseliyim. Lutfen dua edin icim.icime sigmiyor heyecsn korku hersey var hersey ..
Rabbim bebek bekleyen herkesin yardimcisi olsun olmayanlara isteyenlerede nasip etsin dogumda dualarim.sizinle olicak sizde bana edin lutfen🥰❤