Kızlar cuma günü test yaptım o zaman daha adetime 4 gün vardı ve silik çıkmıştı doktora attım ben tek çizgi görüyorum kan ver dedi bende rusyada yaşıyorum burda cumartesi pazar çalışmıyor hastaneler ve 23 şubat rusların bayramı ve o yüzden 23,24 şubat çalışmadı hastaneler ve bende kan veremedim adet günümde bu gün bu gün vericektim dün akşam öyle olunca doktoru aradım bana traneksam isimli ilaç söyledi akşam ve bu sabah içtim ve kan verdim sonuclar akşam çıkıcak bana dua edin lütfen hamilelerin duası kabul oluyormuş lütfen bana dua edin🙏🏻😭