Mrymylmz o kadar cok doktora gittim ki şu zaman zarfında geç döllenmeyiz DİE Bir çok sorun yasadım bebegimi kürtaj ile alınmasını bile söylediler geç döllenme oldugu anlasılmadı ilk gebeliğim doktor degiştirdim sürekli, en sonunda bebegimi gördüm ve hiç Bi sorunum yok bebegim de saglıklı cok şükür gitmek istiyorum ama biraz daha bekleyip kalp atısını kesin duymak için gitmiyorum.