Selam anneler.35 haftayı bugün tamamlıyoruz .Sizindemi bebiş karnın alt kısımına girmiş gibi oluyor ?Sanki oturdugumda başını göbişin tam altında hiss ediyorum.Ve Dünden beri yine alt tarafdan sancı geliyor.Gitmiyorda.Bugünde öyle.Ve sanki az az su geliyor.Benim ilk hamileliyimde suyum gelmedi.Doktor kendi patladı doğum sırasında o yüzden Suyun kokusu nasıl bilmiyorum.Az az iç çamaşır islanıyor .Ve beyaz akıntı artdı dünden beri.Sizindemi öyle oluyor ???Yoksa bende doğum yaklaştığı içinmi??Çünki erken doğum riski vardıda