Bende bugün devlete gittim 18+2oldum önce sistem yoktu sonradan sistem geldi içeriye on tane hasta aldılar doktor içeri aldığına iki üç saniye baktı kalkın dedi kimine ilaç yazdı kimini başka yere sevketti birisi ultrason kağıdı görüntüsü istedi ona çıktı yok veremem dedi bende cinsiyeti ney hocam dedim iki saniye baktı hemen aceleyle kalk kızım dedi hiç ugrasmadi bile neden söylemiyorsun z dedim afalladi kordonu var önünde dedi insanı öyle bir tersliyorlar ki anlatamam