Böbreklerimde kanama var dedi doktorum o yüzden sağ kasığım çok ağrıyormuş bazen ayağa kalktıgımda olduğum yere yığılıyorum ayağımın üstüne basamıyorum.. doktorum antibiyotik verdi ama benim alerjim oluyo hamilelikte hiç kullanmak istemiyorum bişe olur die doktorum bişe olmaz dedi ama ben kendimi biliyorum kullanmadım ama bi yandanda bunun bebeğime başka bi zararı olurmu.. bu durumu yaşayan yazabilirmi lütfen 🙏🏻