Susamcik01 bekle biraz düha cnm üzülme olur elbet bak olmamasındada bir hayır vardır öyle düşün kürtaj olanlar var ben dış gebelkten 9. Haftamda amelyat oldum tek tüpümden bebeğimden oldum ondan önce kimyasal gecirmştm dedim keşke yine kimyasal olsaydıda bunları yaşamasaydım :/ sabırlı ol dua et 5 ay nedirki vucudun kendini topluyor hamileliğe hazırlanıyor doktora gittiniz mi var mı bi sıkıntınz eşinde sende