Merhaba anne adayları. Sizleri aydınlatmak ve endişelerinizi gidermek için yazıyorum. Öncelikle şunu belirteyim 37 haftalıkken döndü bebeğim hep tersti . 38 haftalık doktorum çatı muaynesi yaptı. Ben basta telaş yaptım ama sakin olmamı söyledi ve yavaş yavaş muayene etti . 10 saniye bile sürmedi ve hiç acımadı. Tek yapmanız gereken kendinizi rahat bırakmanız hiç korkmayın. Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin