Esragg Arkadaşlar ben kontrollerim için devlete gidiyorum fakat dogumumu özelde yapmayı planlıyorum Ümraniye için tecrubesi araştırması olan varmı
EbruCnr Esragg Medipol çamlıca elif hanıma gidiyordum Sezaryen doğum olacak benim Orada 2.200TL sezaryen +500TL epidural +1000TL spinal Önümüzdeki hafta afiyet hastanesi Vefa hanıma gidcm orada da fiyatlar 1.750TL sezaryen spinalde fark yok epidural +500TL
ZZeynep3 Esragg ilk doğumumu çamlıca erdemde yaptım. İkinci hamileliğimde çamlıca hisara(eski sur hastanesi)gidicem kontrole cuma günü umut hanımın methini duydum.
Bbyshine Esragg *****************************normal// zorunlu sez. //isteğe bağlı sez. Erdem Hastanesi Çamlıca 1.350,00 ₺ 1.700,00 ₺ 2.500,00 ₺
Esragg EbruCnr afiyet de vefa hanımı cok duydum bi jere muayeneye gtmeyi düşünüyorum normal doğum fiyatlarını biliyormusunuz
EbruCnr Sahika3 1.750TL Tabi bunlar zamsız geçen yıl fiyatları. Fiyatlandırmayla görüşütüğümüzde zam gelebilir. Doğumuna sadece 1 ay kalan hastalar zamdan etkilenmiyor dediler
Sahika3 EbruCnr ama 2020 de doğum ücretleri zamlanmamış sorduğumda öyle söylediler sadece muayene ücretleri zamlanmış
EbruCnr Sahika3 Evet 2019 fiyatları doğum için geçerli demişler ama yönetimin kararı kalkıp fiyatlar bu revize edin diyebilirlermiş. Yani fiyat garantisi veremiyor. Buda bana çok saçma geldi. Ben başından beri medipol elif hanıma gidiyorum. Kısmetse 5 mayıs doğumum olacak. Tutupta mart ayında zam olursa ben zamlı fiyattan etkilenecekmişim. Takipli hasta olmanın hiç bi avantajı yok. Bu yüzden hastaneyi değiştirip afiyette doğum yapcm kısmetse
Esragg EbruCnr birde afiyette dogumdan sonra iki kişilik oodalara alıyorlarmış oylemş acaba hiç duydunuz mu yorumlarda okumuştum içim pek rahat etmedi
Sahika3 EbruCnr haklısınız ama belki değişmez fiyatlar siz doğurana kadar. Afiyetle medipol arasında ciddi hizmet farkı olduğunu düşünüyorum afiyet aşırı yoğun bir kere
EbruCnr Esragg Benimde bi arkadaşım onda doğum yaptı Çok memnun kaldığını söyledi. İnstgramdanda orada ve vefa hanımda doğum yapanlarla konuştum onlarda memnundu Sadece yoğunluğu varmış Tam emin değilim ama yanlış hatırlamıyorsam 1.450 TL normal doğum
EbruCnr Esragg Önceki süreci bilmiyorum ama odaları yenilemişler ve kimle konuştuysam tek kişilik oda dedi. Haftaya gidcm kontrol için odaları da görmek istiyeceğim
Esragg EbruCnr birinci sırada afiyet ikinci sırada erdem var bakalım daha 19 haftalıgım yedinci ayımdan sonra gitmeyi düşünüyorum