alyna_anyla sadece Bi doktora gitme bizde geç döllenmeyiz banada dediler kürtaj ile alalım DİE ama bekleyelim belki kalp atışı duyulur da dediler 5 haftalık Dı kese geride kalmıs dediler bende Bi kaç doktora daha gittim 6haftalık 2 günlük dedi bebegimi gösterdi saglıklı bebegin dediler cok şükür haftaya kalp atısını duyalım dediler rabbim sanada hayırlı haberler almayı nasip etsin sabır versin Baska doktorlarada git eger kürtaj derse öyle ol canım