Yenianne_ canim o senin kendini nasil hissettigine bagli eger zorlaniyorsan tutamazsin ramazanda ama 1 gunluk suan bisey olmaz bnce daha cok yenisin zaten. Benim dogumum ramazana denk geliyor gelmeseydi bile bi gun tutup deneyim sonra birer gun arayla tutayim diyordum. Ama simdi ben 7 ayligim imkansiz gibi el ayak titremeleri kendini kotu hissetmek ki bebek ac kaliyot benden aldigindan artik. Ayrica duzenli beslenmedigim halde yani dusun simdi bi kahvalti yapacam sonra da aksama anca 6 da yemek yerim