Adetim 3 gün geçiktikten sonra kan testi yaptırdım 175 cıktı 2 gun sonra tekrar yaptırdım 2 katı artmıstı daha sonra doktoruma randevu aldım keseyi gorduk ama alttan bakıldı (4+6 da) daha kucuk oldugu ıcın gozukmez dedi. 15 gün sonra kalp atışını duymaya gittik çok şükür 11+4 olduk 💕