13 haftalik gebegim dun aksam parlak kirmizi kan gelemeye basladi acile geldik bebegim iyi dedi ultrasonda ama kanamam parlak ve fazla oldugu icin yatis yapildi bunu yasayan var mi bu kanamanin nedeni ne olabilir doktor kanaman bitmeden birakamam dedi