Bende asya Hastanesi'ne gidiyorum ilk başlarda hakan beye gidiyordum ancak çok yoğun sadece kendi verdiği randevu tarihinde girebiliyorsunuz o yüzden farklı doktora geçmek zorunda kaldım aynı hastanede Aygün hanim var inanılmaz ilgili bı Dr çok memnunum