Beni de çok korkuttular ,ama sanırım korkma değil de mahremiyet duygusu biraz geriyor insanı , hiç bı sorun olmadı derin nefes al 10_15 saniye de bitiyor 38.haftada yapmıştı bana açılma falan yok demişti o gün ve ertesi günü kanamam oldu lekelenme gibi 2, gün özellikle☺️ normal dediler muayeneden sonra, dün tekrar kontrol vardı acikligim var mı diye baktı doktor yine alttan, açıklığın yok ama rahim yumuşamış dedi ,ve benim kanamam olmadı bu sefer demek ki rahim yumusadikca daha az his ve acı veriyor bu işlem