Hilaa lütfen yaptırın 🙏🏻 24. Haftada açlık şekerim 83 tü. 8 kg aldığım için doktorum 50 mg şeker yüklemesi istedi sonucu 141 geldi. Sınır zaten 140 dedi ve aslında çok önemli değil dedi. Endokrin doktorum bunu ciddiye almalıyız doğrulama testi yapalım 100 mg dedi ve sonucu 1. Tokluk şekerim 193 çıktı. 1 hafta içinde bebeğin gelişimi öne geçti 250 gr aldı. Şuan diyetisyen ve endokrin doktoruyla birlikte düşürmeye çalışıyoruz. İlk tablo çok güzeldi oysa. 1 hafta da herşey değişti. Lütfen ihmal etmeyin. Haftası geçince herşey için geç kalınmış olunuyor. Yüksek şeker size ve bebeğinize zarar veriyor, bebeğin yüksek kg alımından erken doğumlara sebep olabiliyor.