yefeninannesi Dün öğlen iki yemek kaşığı kadar etli çiğköfte yemişim bugün arkadaş etliydi o deyince anladım önceden sormuştum etsiz yaparız diyorlardı iş yerinde ki arkadaş ertesi gün kalan çiğköfteden etsizdir diyerek yedim
Masal-90 yefeninannesi bir sey olmaz büyük ihtimalle.. toksoplazma riski oluyor cig ette ama et güvenilir bir yerden alınmışsa sorun olmaz.. toksoplazmaya bağışıklığınız da olabilir🙏
zhrszcylcn yefeninannesi bünyeden bünyeye fark eder ama ben 18 haftalıkken urfaya gidip ikram edilen etli çiğ köfteyi yedim ve enfeksiyon kaptım, 4 5 gün kustum yemek yiyeöedim doktor bi ilaç verdi onla toparladım çok şükür
Aydeniz09 yefeninannesi ya tatlım hiç kafana takma Allah askına. Bir kereden ne olacak:) ben bir kaç kere yedim hiç birşeycik olmuyor. Salam sucuk da yememek lazım onu da ara da tüketiyorum sık olmamakla beraber. O yüzden korkma
YagmrK Aydeniz09 can istiyor ya ama bende sucuk çok severim 5 aydan beri ilk defa yedim sürekli tüketmeyince bi sorun olmaz diye düşünüyorum bende
Aydeniz09 YagmrK ya valla açıkçası birşey olacağını düşünmüyorum. Hafta da bir yesek bile oturup koca bir sucuk gömmüyoruz🤗 yediğimiz bir kaç parça işte 🤗