kader_jin48 Kızlar şeker yüklemesi ilerde şeker hastalıgına sebep olabiliyormuş bu dogrumudur?yükletenleriniz oldumu ,zararı oldumu🧐
Merve_278 kader_jin48 hiçbir zararı olmadı ben yaptırdım. şeker hastalığına yol açıyo madem neden bu yükleme yapılıyor yada isteyen doktorlara dava açılmıyor ki.
Tugba_ilhan kader_jin48 yok canım.inanma bunlara ben oğluma hamileyken 5 yıl öncede yaptırdım simdi 33 haftalık.hamileyim kızım olacak gene yapıldı bı sorun olmuyor asıl yaptırma diyenlere kulak asma yaptır bence Allah korusun şekerin varsa nasıl bileceksin
lilayda kader_jin48 ben yaptırdım midemin bulanmasindan baska bisey olmadi cok şükür. Şekerim de çıkmadı sonrasinda da seker artisim olmadi 3 5 dilim baklava yemis gibi hissettim kendimi yani bence o kadardir icindeki seker miktarı. Eee bizde az degiliz simdi çikolata tatli pasta homidi homidi yiyoz ayni şey bence 🤣
edatmr kader_jin48 ya alt tarafı Bi şekerli içeçek içiyoruz. Bayramlarda yediğimiz baklavaların şeker hastası yapmayıp da Bi içeceğin yapması ne bileyim🙊🙊
Serenity_ Zaten amac anne de gebelik sekeri olup olmadigini tespit edip onlem almak degil mi? Sekere sebep olsa doktorlar onermez herhalde☺️
Aren1 Bende öyle düşünüp yaptırmak istemiyodum ilkte ama iyiki yaptırdım çünkü gebelik şekerim çıktı ve baya yüksekti hiç yaptırmasaydım bebeğimi riske atmış olucaktım mutlaka yaptırın ihmal etmeyin
defnemila kader_jin48 Valla yaptırdım bir sorunda yaşamadım şükür. Baklava bile daha tatlı içtiğimiz sudan öyle diyeyim. Hayatınızda hiç gofret nutella reçel vs yememiş biriyseniz çoool tatlı gelebilir ancak :)
masalsii kader_jin48 hayır canım kendini korkutma ben yaptırdım ailemde şeker hastası çok genetik yani benimde tam sınırda cıktı sadece dikkat etmem söylenildi ama bi kutu kola içtiğini düşün biraz daha şekerli sabah aç karnına içince ağır geliyor ama kendinin ve bebeginin sağlıgı için şekerin varmı diye öğrenmen önemli bence yaptır
Ramiiremnaz09 Ben daha yeni yaptırıp geldim..evet zorlaniyosun ama ben biz zararı olduğunu dusunmuyorum