Myasminn Kızlar 32+3hamileyim düne kadar kızım olacak diye biliyordum odasına varana kadar herşeyini hazırladım ve ismi Miray olacaktı ama dün bebeğimin kesinlikle erkek olduğunu öğrendim ve hiçbir isme ısınamıyorum bana erkek bebek isimleri önerir misiniz
58_edaygmr_58 Myasminn çok şaşırdım bana da kesin değil ama erkek dediler ben erkeğe kendimi hazırlamıştım 1 ay sonra 17. Haftada gittiğimde kesin kız dediler ben bile alışamadım hemen ki sana daha zor olur eminim eşyalar yazık olmuş hepsi hazırdır şimdi benim oğlum olsaydı yiğit koyucaktık ismini fikir olur belki 😊
mlsmrtgll Myasminn insanın o kadar zaman sonra benimsemesi zor oluyor ondan isim beğenmekte zorlanıyorsunuzdur ☺️
Myasminn mlsmrtgll hakikaten karnımı hala kızım diye seviyorum ve odasına giresim gelmiyor oda pespembe ve heryerde Miray yazıyor 😂
198723 Myasminn Aaa çok tuhaf o fikre alış öyle sev herseyini ona göre al sonra tam tersi fazla kontrole gitmediniz heralde sağlık olsun
Greenn74 Myasminn bundada vrdir bi hayir canm olsun bnmde oglum olcak ali asaf omer mustafa yusuf cinar cok guzel isimler var