Momgirl Allah analı babalı büyütsün canım. Valla benim de canım çok tatlı acı eşiğim hiç yok. Bugün doktorumla konuştum, epidural veriliyor mu normal doğum için dedim hayır dedi. Korktum :( Ama siz çok güzel özetlemişsiniz. Hele bir de benim canım tatlı ben yaptıysam herkes yapar demeniz birazcık su serpti içime sağolun. Benim merak ettiğim şey sancı çekmek mi daha beter yoksa çocuğun çıkma anı mı? Bunu doğum hikayesini yazan herkese soruyorum. Gerçi bünyeden bünyeye değişiyor.