Sherylady Merhaba,
Doktorunuzun, bebekleri erken doğurtma isteğinin gerekçesi nedir?
Sizin veya bebeklerinizin hayati bir tehlikesi varsa; mutlaka acil müdahale gerekir ama gebelik ister tekil ister çoğul olsun, elzem bir durum olmadıkça; bebekler anne karnında ne kadar kalırlarsa o kadad iyi.
Dilerseniz, riskli gebelik (perinatolog) uzmanına bir muayene olun, ikinci bir görüş alın derim, naçizane.
Bebeklerinizi, sağlıkla, miadında kucağıniza alın, güle güle büyütün inşallah. Şansları, huyları, bahtları güzel olsun, inşallah.