Prensannesii38 evet ya hem çok az kaldı hem de çok varmış gibi geçmiyor 🙂 canım bizim kiyafet işi bitti, banyo küvet vs onlar da bitti yatağımızı park yatak aldık, kendime pijama da suwenin gecenki %70 indiriminden aldım , sadece bebek arabası kaldı bır de bakım ürünleri ateş ölçer depend emzirme atletleri falan ufak tefek şeyler kaldı , hiç eksik bitmiyor 😄 kapı süsü takı yastığı falan onlari da ben yapcam malZemeleri aldim 😄