mrveceelik Merhaba 32 haftalik hamileyim son 1 haftadir kollarimda ve elimde asiri bi uyusma hissislik var gecmiyor ayni sorunu yasayan var mi lutfen yardimci olun 🤲🏼😔
aksu5334 mrveceelik bennnn vardımmm ama geçti çok şükür😊 bende o dönemde çok uyuştum özellikle baş parmak işaret ve orta parmak üçü fenaydı. Yavaş yavaş geçti şuan 36+4 hiç olmuyo
s100516 mrveceelik beennn varım canım 33+5, gece oluyor birde okadar çok uyuşuyor ve sızlıyorki oturup ağlayasım geliyor önce ayaklarımda vardı geçti şimdi kollarımda bakalım sonra nereme ne olacak 🤭😂😂
Aysessss mrveceelik carpal tunnel sendromunu araştır cnm. Ödem nedeniyle olabiliyor, kalıcı olmadıgı sürece sıkıntı yok dayanmaktan başka da çaren yok :(
Humeyra1 Bu uyuşukluk bende de var ne yazıkki.. hatta o kdr cok arttı ki geçen gun elimdeki lifi farketmeden düşürdüm 😔 insallah doğumdan sonraya geçer diyerek sabrediyorum... 32+2yim..
mrveceelik Humeyra1 bende 32+2 yim ama artik uyutmuycak noktoya getirdi uyusukluk gece tas gibi oluyor elim koluma vuruyor doktorum normal diyor 🥺
nursenakaynak01 BENDE de cok fazls oluyor 24+6 yiz simdi ne zaman gecicek bilmiyorumellerim uyusuyor birde hangi trafima yatarsam bacagim karincalaniyort
Marinedeniz Benm de oluyor gece uyurken uzerine yatmadigm kolum uyusuyor ozellkle bide neden oluyormuski bennde kontrole gidince sorucaktim doktora
Humeyra1 mrveceelik aynen bende öyleyim.. bi çözümü yok ne yazıkki... 2 ay önce bi arkadasim doğum yapti. Onunda cok uyuşuktu dogumdan sonra geçmiş çok şükür... 😔
mrveceelik Doktorda oyle soyledi ama kola kadar cikiyor uyusukluk en cokta geceleri oluyor hareketsizliktsn 😏