Sizlere müthiş doğum hikayem diye başlamak isterdim ama maalesef ☹️Hamileliğim çok iyi geçti ne mide bulantısı ne başka bişey herşey harika gidiyordu ve 20li haftalarda bebeğim doğum pozisyonu almıştı normal doğum istiyordum.gittiğim özel hastanedeki(Antalya da meşhur kadın doğum hastanesi vitale bilen bilir) drum çok iyiydi evime biraz uzaktı sadece her kontrolde bebek 1 hafta önde çok iyiyiz diyordu.daha çantamı bile tam hazırlamamıştım.33 haftaya gelince evimize yakın başka bir hastaneye geçtik dr çok ilgiliydi ama benim içime sinmemişti çünkü bebeğin 1 hafta geri kilosu demişti 35 haftama girince tekrar gittiğimde gerileme 2 haftaya çıkmış 2000 kilo falan dedi.kız çocuğu minyon olur doğuma kadar biraz daha alır önemli değil dedi.halen içime sinmiyordu ama normal yapacağım için pek önemsemedim bende küçük doğmuşum hemen büyür diye düşündüm.ev temizliği dışarı işi herşeyimi kendim yapıyordum zayıf hamile kalmıştım 11 kilo aldım iyiydim yani.20 şubat akşamı biraz belimde adet sancısı gibi ağrı oldu çok rahatsız etmedi yalancı sancı diye düşündüm uyudum.sabaha karşı tuvalete kalktım geri yatağıma yattığım anda iç çamaşırım ıslandı(uyku sersemiyle idrarımı kaçırdım diye düşündüm uyumuşum tekrar)eşim işe gideceği için kalktım kahvaltı hazırlarken yine geldi yine ıslandı çamaşırım bu arada ilk doğum yapacaklar su gelmesi gerçekten farkediliyor anlarsınız sumu idrarmı.eşimi uyandırdım kahvaltımızı yaptık sen işe git ben doktora dedim anlattım olanı işe gitmedi dr aradı hastaneye geçtik baktı suyum geliyor açıklık yok acil sezeryan dedi tabi ağlıyorum çok küçük.ameliyata alındım 11:25 de doğdu miniğim bana göstermediler hemen toparlayıp başka bir hastaneye küvöze gitti.ilk gece çok zordu ağrı eşiğim çok yüksektir ama bu acı dayanılması zordu benim için.ertesi gün bebeğimi görmeye gittim solunum sıkıntısı herhangi bişeyi yok kilosu 1950 olduğu için tedbir amaçlı kalıyor orda.hergün gidip emziriyorum süt sağıp götürüyorum.içime sinmeyen dr bilmişti küçük olduğunu.bugün 6 gün oluyor orda halen.ve orda olanları görünce çok şükür ettim halimize☹️Ne hayallerim vardı ama olmadı nasipden ötesi yokmuş hayatta.bu arada sezeryan oldum akşamına her işimi kendim yaptım diyenlere saygım sonsuz 6 gün oldu halen ağrılarım var🤷♀️Rabbim herkese isteğini ve hayırlısını versin.çok uzun oldu kusura bakmayın 🙏