Sibel benim annem yıllarca sezeryan yapmak kolay iş normal yapmakta dedi durdu bu sabah aradım senin büyük konuşman sonucu kesin sezeryan olacak dedim ağladım zaten komşuları biz doğurduk bilmem kaç kg öyle şey mi olur sende dogurursun sakin sezeryan yapma diyip duruyo ona da kızdım ağladım yine akşam kayinpederim geldi içeri girer girmez ne bebekmis gelmek bilmedi herkes soruyor dedi 😂 hayır gelecek ama sizlerle tanışmak istemiyor diyesim var 😂