36 hafta olduk. Muhtemelen 15 güne planlı sezaryen olacağım.ilk gebeliğim. Bebek bakımı konusunda tecrübem yok. Annemde kalacaktım bir süre ama kırıldım.yoruluyorum bebek bakimi zor,yaşlandıkça zor geliyor dedi (yaşı 47 bu arada ben 30 yasindayim),halim yok ben hep ezildim çocukken evlenince vs gibi şey ler söyledi. Bakmam demedi ama bu sözler fazlasiyla kırdı beni, ilk torunu. Çaresiz durumdayım, eşim yanimda değil. Calistigim ilçede ev bulamadım doğum sonrası için, bakiciyi nasıl ayarlayacagim diye düşünüyorum. Annem dedeme bakıyor gelemiyor ama benim gitmemi bile istemiyor. Doğum sonrası hastane çıkışı direk eşimin yanına geçmeyi,16 haftalık iznimi onun yanında geçirmeyi düşünüyorum. Eşim üzülme yardım ederim ben diyor ama ilk bebek, tecrübeli biri şart mi sizce,tek başına ilk bebeğine bakan oldu mu içinizde?