TugceCakir Arkadaşlar düzensiz olmakla beraber adet sancısı gibi sancılarınız oluyor mu bebek hareketlerinde sıkıntı yok çok şükür
SnmTt TugceCakir evet oluyo her gün bi kere mutlaka. Hamileliğin başından beri çok sık olmamıştı 31den sonra başladı. Baskı yaptıkları için sanırım bebişler çünkü dün kontrolüm vardı bi sorun çıkmadı🤷🏽♀️