Nazel Canım pek normal değil gibi, çünkü 12 haftalıktan bebek Rahime basınç yapmaz, idrar yolu enfeksiyonu olabilir bir doktora görün derim.
Seyma0 Nazel [bilinmeyen]. Gayette normal canım 12+4üm bende sık sık wc ye gidiyorum çok su içiyorsan ve wc de boş oturup kalkmıyorsan tabiki normal anca anca bebek yukarıya çıkıyor
Glsmarf [bilinmeyen] şuan 33. Haftadayım ta hamileliğimin ilk aylarından beri böyle her eğildiğimde tuvaletim geliyo çok sıklaşıyo ilyihapta yok olabiliyo yani ama yinede bi idrar tahlili yaptır aklımda kalmasın bence