Goknurakyol Kızlar sizde rüyanızda bebeğinizi görüyormusunuz . 37+3 bu ara cok sık görmeye başladım hatta daha 4 haftalık hamileyken oğlum olacagını görmüştüm oğlum olcak inşallah 🙏dünde bebeğim kucağımda sütümü sağıyordum şarıl şarıl geliyordu inşallah öyle olur 🥰
Snmdnz Goknurakyol iki gebeligimde gordum goruyorum canm cinsiyetleride tuttu cok sukur bir oglum simdi kizim yolda😊
Sudeeali Goknurakyol cuma günü doğuma giriyorum 🥰 bende rüyamda bembeyaz böyle tombul yanaklı kollu ayaklı bir bebek gördüm bakalım cuma günü gördüğüm rüyadaki gibimi olucak 😅😅
Betulaks Goknurakyol bende oylee sürekli rüyamda ya emziriyorum ya seviyorum sürekli aklımız onlarda oldugu için heralde rüyalarımıza gırıyor 🥰🥰
Anneoluyorum93_ Goknurakyol evliliğimin ilk ayında görmüştüm, öyle güzel bi erkek bebekti ki bu benim mi diye inanmıyordum hala yüzü aklımda, 5 haftalık daha Allahım inşallah sağlıkla sıhhatle verir onu bana 🙂 hepimize inşallah, 🤸♀️
Goknurakyol Sudeeali sağ salim kavuşun yavrunuza inşallah 🙏 son zamanlar geçmek bilmiyor sanki bi an önce kavuşayım istiyorum 🥰