happy_baby doğumuma 2 gün kaldı benimde oğlumun boynunda kordon çıktı nst de 1-2 kez kalp ritmi düşmüş sonra normala çıkmış doktor kordon yüzünden oluyor dedi , cuma günü suni sanci ile dogumumu başlatıcak inşallah suni sancı kordonu dahada sıkmaz bebeğimin kalp atışları iyi giderse normal doguk gerçekleşicek niyetimiz o 🙏🏻🥰 bebeğiniz hareket ediyorsa hiç bi problem yok ben de o haftalarda öğrendim doktorum tek yapman gereken bebeğin hareketleri takip et hareket ediyosa allaha şükür bişey olmaz dedi içinizi ferah tutun sıkmayın canınızı ♥️