Ova ben gecen sene nisanda kürtaj olmustum ondan sonra hemen düzene girdi adetim dogum konrtol hapı kullandım aralıkta adet olunca bi hafta ara verdim yine içmeye basladım ocakta hap bitti adet olmadım test yaptım negatif cıktı hemde iki defa taki gecen hafta kanda cıkana kadar