ppapatyaa meraba hanimlar 9 haftalik hamileyim butun hamilelik belirtileri var kese buyuyor ama bebek yok doktor 1 hafta sonra yine gel dedi yoksa kurtaj mi oluyosa acili oluyormu acil bilgi lutfen
Akdenizbebisi ppapatyaa bende önlem amaçlı başka doktorada görün görememiş olabilir çünkü bende de ilk dış gebelik dediler 😔🙏🏻