Merhabalar ...30. Haftamdan itibaren nst de Sürekli doğum sancılarım çıktı.Progestron ve nidicard ilaçlarını kullandım 37. Haftada doktorumun onerısıyle Bıraktım.Şuan bebişim ne kanala girdi ne açıklık var ne sancı ... cuma açılma olmazsa sezeryana alacaklar .Sizlerin tavsiyesi var mı ben uzun yuruyusler yapıyorum plates topunda hareketler ama benım bebişin pek gelesi yok sanırıım birazcık da iri :)