Eylem96 ben ikinci doğumumu orda yaptım sancı odaları tek kişilik temiz. açıklık tam olup Doğumhaneye geçtiğinizde de aynı şekilde tek kişi oluyorsunuz temiz yer ben Doğum yaparken etraf dağıldı biraz bişeyi bulamadılar etrafı biraz dağıttılar genel olarak anne bebeğe temiz bi şekilde davranıyorlar. Ben memnun kaldım 👍