Minikmucizr Mertarasinannesii piercardin aldım 3 yaşa kadar kullanılabiliyor sabitleniyor ve park beşik oluyor kademeli
Sonyazzz Mertarasinannesii biz daha almadık ama nasip olursa anne yanı heyner alcam çok hoşuma gidiyor
Lovebaby123 Mertarasinannesii heyner beşik aldım ben anne yanı olan olabilen. Daha doğmadı tabi kullanmadık ama içime en sinen en güzel beşik oldu. Kullanmadan çok sevdim ben beşiğimizi
Lovebaby123 Mertarasinannesii https://imgyukle.com/i/nzYCNj bizim beşiğimiz bu. Hepsiburadadan aldık.
Gamzeahsen Merhaba bizde oyun parklı beşik aldık ben aslında başka beşik istiyordum ama gurbetteyim ben memlekete ayda bir yada iki ayda bir gidiyoz kalmaya öyle olunca katlayıp götürmek kolay oluyor diye oyun parklı beşik aldık
Betulcukur55 Biz e bebekten joie marka park yatak aldık için de anne dizi de var benim çok hoşuma gitti çalışanlar da hep onu övdü pazar günü de indirime girecekmiş
Nisansonyazz Lovebaby123 göründüğü gibi gelip içinize sindi mi bende hepsiburadadan sipariş vericem ama biraz tedirgin oluyorum güzel temiz gelir mi diye
Lovebaby123 Nisansonyazz evet göründüğü gibi geldi uyku seti de dahildi içinde hepsi çok güzel paketli idi herhangi bi problem yoktu. Ahşap olduğu için korktum ben dedim Kargo da sıkıntı olur atar kırarlar bi yerinde bi çizik bi kırık yoktu. Yahut beşiğin eksik bi parçası vidası falan yoktu yani . Ben gayet memnun kaldım yaptığım alışverişten.
Bsecill Mertarasinannesii e bebekten baby plus aldım yatağımla birleşiyor harika bir ürün tavsiye ederim oğlumu sürekli görebiliyorum elimş uzatıp müdahale edebiliyorum çok büyük rahatlık gerçekten aöa yatağı pek iyi değil üzerine tekrar yatak yaptırıcam