19 haftalığım kilo almadım hiç ama benim zaten daha önceden de olan o koca göbeğim beni çok engelliyor. Bende yüzüstü yatan bir insanım sağa sola yatmak zor oluyor.birde en ufak sese uyandığım ve geri dalamadığım için ses yapan herşeye sinir oluyorum. Tuvalet olayım çok yok gece bir kez kalkıyorum. Ve saatlerce uyumak istiyorum mmm