Akdenizbebisi Neriman4413 https://imgyukle.com/i/nK4CvR 6 buçuk aylıksın bende 28+3 üm bende 6. Ayımdayım 30. Haftamda 7 ayıma giricem 😅
Hopmummir Bedriye54 bende kum döküyordum ve bebek aşağıda idi sancım olduğu işin duphostan vermişti 4 6 kutu rahat bitirdim benim sancılarım geçti içince inşallah iyi gelir sizede
Hopmummir Haticeikra 26 haftadyım bebeğinin hareketlerini çok net hissediyorum. Şükür’ ama ben 11 kilo aldım şimdiden 😔😔
Smyyslh Neriman4413 dik duruşu için bana magnezyumu günde 2ye çıkar dedi. Günde 2 kez içiyorum. Daha iyi toparladı sanki. Çok şükür 🤲🏼